Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Ο κινέζικος «κλώνος» του Twitter που ελκύει τις διασημότητες

To Weibo είναι, αυτή τη στιγμή, η πιο δημοφιλής πλατφόρμα micro-blogging στην Κίνα. Ο λόγος; Τα γνωστά μας social media platforms (Twitter, Facebook, Youtube κ.ά) είναι αποκλεισμένα στην Κίνα από μία κυβέρνηση η οποία ανησυχεί ότι η «ανεξέλεγκτη» πρόσβαση στο Internet μπορεί να «υπονομεύσει» τους «κανόνες» που επιβάλλει το Κομμουνιστικό Κόμμα που βρίσκεται στην εξουσία.


Το Weibo, λοιπόν, το «τοπικό Twitter», έχει συγκεντρώσει πάνω από 250 εκατομμύρια χρήστες σε μία χώρα που «διψάει» για την κοινωνική δικτύωση. Μοιάζει με το Twitter, επιτρέποντας στους χρήστες να πραγματοποιούν δημοσιεύσεις έως 140 χαρακτήρων, καθώς και να έχουν followers. Ξεκίνησε να λειτουργεί στα τέλη του 2009.
Δεν είναι, μάλιστα, λίγες οι «διασημότητες» που έχουν ανοίξει λογαριασμό στο Weibo. Ανάμεσά τους ο Tom Cruise που διαθέτει σχεδόν 3 εκατομμύρια fans, η Christine Lagarde, επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, o Bill Gates, η ηθοποιόςEmma Watson και η τενίστρια Maria Sharapova. To Weibo έχει επιβεβαιώσει ότι οι λογαριασμοί τους είναι αυθεντικοί και δεν έχουν δημιουργηθεί από fans.
Στο Weibo μπορεί να γραφτεί ο καθένας (με τη σημείωση ότι είναι στην κινέζικη γλώσσα, οπότε δε γνωρίζουμε πόσο εύκολα θα τα… καταφέρετε), για να κάνει πάντως κάποιος verified το λογαριασμό του, θα πρέπει να στείλει στο site κάποια στοιχεία ID. Επιπλέον, διαθέτει και δυνατότητα για εταιρικά accounts, με πολλές «δυτικές» εταιρείες όπως η Louis Vuitton, η Nestle ή ηFord να έχουν δημιουργήσει λογαριασμούς. Δεν έχει, λοιπόν, να ζηλέψει τίποτα από τα social networks που χρησιμοποιούμε όλοι, έτσι οι Κινέζοι το απολαμβάνουν και με το παραπάνω…


[πηγή: Digitallife]

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου