Πόσους τρόπους θα βρει άραγε το Facebook προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά του; Ένας από τους τελευταίους είναι οι διαφημίσεις στο κινητό, οι οποίες θα προβάλλονται ανάλογα με τη γεωγραφική μας θέση. Οι εταιρείες θα μπορούν να προσεγγίζουν τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου, ανάλογα με τη θέση τους στο χάρτη.
Τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη στο Facebook είναι πολλά και αν συνδυάσει κανείς όλον τον πλούτο των δεδομένων αυτών με τη γεωγραφική θέση, τότε μπορεί να δημιουργήσει ένα ισχυρό διαφημιστικό προϊόν. Ήδη το Facebook πειραματίζεται με τα νέα στοιχεία και προσπαθεί να ολοκληρώσει ένα ανάλογο διαφημιστικό προϊόν. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι mobile διαφημίσεις αποτελούν το 1% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης για το 2011, ενώ η στόχευση σε κάθε καταναλωτή ξεχωριστά θεωρείται ως το άγιο δισκοπότηρο της διαφήμισης.
[πηγή: Techblog]
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου