Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Nέο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών στα Apple Stores



Η καινοτομία είναι πλέον μια έννοια συνυφασμένη με την Apple… Αυτή τη φορά η εταιρεία έχει υιοθετήσει ένα πολύ πρωτοποριακό σύστημα στα Apple Stores, προκειμένου να εξυπηρετεί άμεσα τους πελάτες που χρειάζονται βοήθεια ή που θέλουν να παραλάβουν την παραγγελία τους.
Ο λόγος για μια ολοκαίνουρια εφαρμογή που χρησιμοποείται ευρέως στα καταστήματα της Apple από τους υπαλλήλους της (εγκατεστημένη σε συσκευές iPod Touch). Κάθε φορά που κάποιος πελάτης θέλει να εξυπηρετηθεί, πατά ένα κουμπί στο πλησιέστερο του iPad και αμέσως μια κόκκινη ένδειξη εμφανίζεται στη συσκευή του υπαλλήλου υποδεικνύοντας τη θέση του.
Αν πάλι στο κατάστημα εισέλθει ένας πελάτης για να παραλάβει κάτι το οποίο παρήγγειλε μέσω της εφαρμογής Apple Store, ο υπάλληλος ειδοποιείται αυτομάτως και του παραδίδει την παραγγελία του άμεσα, χωρίς να απαιτείται οποιαδήποτε ενέργεια από την πλευρά του αγοραστή.
Το νέο σύστημα μοιάζει να είναι πολύ αποδοτικό και τόσο οι υπάλληλοι όσο και οι πελάτες βγαίνουν κερδισμένοι…

[πηγή: Techgear]

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου