Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

H πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση του Google+ είναι γεγονός!



Με το σλόγκαν «sharing like in real life» που σε ελεύθερη μετάφραση θα ήταν «μοιράζεσαι όπως μοιράζεσαι στη ζωή σου» η Google επέλεξε την ημέρα των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ για να μεταδοθεί για πρώτη φορά η τηλεοπτική διαφήμιση του καινούριου κοινωνικού δικτύου.
Με αρκετά στοιχεία από το πρώτο video παρουσίασης του G+, ο ανταγωνιστής του Facebook τονίζει περισσότερο το γεγονός της ελευθερίας που έχουμε οι χρήστες του G+ να μοιραζόμαστε αυτά που θέλουμε με τους ανθρώπους που θέλουμε και όχι τους πάντες.
Αυτό είναι άλλωστε και το συγκριτικό πλεονέκτημα του G+ έναντι του facebook. To γεγονός ότι εμείς οι ίδιοι οι χρήστες του κοινωνικού δικτύου επιλέγουμε τι είναι ορατό και σε ποιους ανθρώπους. Μέσα στο διαφημιστικό σποτ αναφέρεται και η ανάγκη να έχουμε κανόνες στη ζωή μας, άρα και στην προβολή των προσωπικών μας στιγμών στα κοινωνικά δίκτυα.
Αν ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων που επέλεξαν συνειδητά το G+ ως το κοινωνικό τους δίκτυο, ειδικά μετά τις πρόσφατες αλλαγές στο χρονολόγιο και την ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο στο facebook, αισθανόμαστε πιο άνετα, είναι ακριβώς για τον λόγο ότι στο G+ έχουμε ακόμα εμείς την επιλογή και αυτή η επιλογή αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα.
Μην ξεχάσετε να δείτε τη σελίδα TechU στο Google+… άλλωστε, είμαστε το πρώτο ελληνικό site στο G+ !


[πηγή: Digitallife]

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου