Σε μια προσπάθεια να ισχυροποιήσει τα εργαλεία marketing του κοινωνικού δικτύου της, η Facebook ανακοίνωσε ότι τα Sponsored Stories θα εμφανίζονται στο εξής στο Ticker, όπου παρουσιάζονται δηλαδή σε πραγματικό χρόνο όλα τα τελευταία νέα των χρηστών.
Η εκπρόσωπος της Facebook, Annie Ta, δήλωσε σε email της:
“Από την ερχόμενη Δευτέρα (σήμερα), τα Sponsored Stories θα εμφανίζονται σιγά-σιγά στο Ticker. Τα Sponsored Stories βοηθούν τους χρήστες του Facebook να βλέπουν όλες τις σχετικές διαφημίσεις με έναν τρόπο δύο φορές πιο ελκυστικό από τα Facebook ads.”
[πηγή: Techgear]
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου