Ας υποθέσουμε ότι θες να αγοράσεις ένα νέο αυτοκίνητο. Τι κάνεις; Τσεκάρεις στο Facebook να δεις τι παίζει ή μπαίνεις σε μεγάλα αυτοκινητιστικά portals για να δεις αναλυτικά όλα τα τεχνικά του χαρακτηριστικά; Και όσον αφορά τη μουσική, ψάχνεις να βρεις το Top 40 από ραδιοφωνικά sites ή βλέπεις από τους φίλους σου στο Facebook τι μουσική ακούνε;
Τα Social Media έχουν μπει για τα καλά στο παιχνίδι και βοηθούν τους καταναλωτές να πάρουν αποφάσεις σχετικά με το τι θα φάνε το μεσημέρι μέχρι το που θα πάνε διακοπές. Ανάλογα με την απόφαση, άλλες φορές οι καταναλωτές επιλέγουν μόνο τα social sites και άλλες μόνο το Google. Αν όμως είσαι ένας brand marketer, τότε σαφώς σε ενδιαφέρει να μάθεις ποια κανάλια επιλέγουν οι καταναλωτές σου προκειμένου να κάνεις targeting και να «μιλήσεις» στο σωστό κοινό για το προϊόν σου.
Τα Social Media έχουν μπει για τα καλά στο παιχνίδι και βοηθούν τους καταναλωτές να πάρουν αποφάσεις σχετικά με το τι θα φάνε το μεσημέρι μέχρι το που θα πάνε διακοπές. Ανάλογα με την απόφαση, άλλες φορές οι καταναλωτές επιλέγουν μόνο τα social sites και άλλες μόνο το Google. Αν όμως είσαι ένας brand marketer, τότε σαφώς σε ενδιαφέρει να μάθεις ποια κανάλια επιλέγουν οι καταναλωτές σου προκειμένου να κάνεις targeting και να «μιλήσεις» στο σωστό κοινό για το προϊόν σου.
Η παρακάτω έρευνα από τις εταιρίες M Booth και Beyond αναλύει τις διαφορές μεταξύ των high και των low sharers καθώς και τον τρόπο που αποφασίζουν, δίνοντας έτσι μια καλύτερη εικόνα στους marketers για το πώς θα πρέπει να προσεγγίσουν τους καταναλωτές τους.
[πηγή: gugoo]
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου