Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν πως η σωστή εκμετάλλευση των social media μεταφράζεται σε νούμερα και μάλιστα νούμερα μεγάλα όπως πολλούς fans, πολλούς followers, πολλά likes. Κι όμως υπάρχουν πολλά μικρά accounts με τεράστια επιρροή και πολλοί μεγάλοι λογαριασμοί με καμία.
Στο παρακάτω άρθρο επεξηγούμε για ποιο λόγο θα πρέπει η στρατηγική σας στα Social Media να περιλαμβάνει κυρίως ποιοτικά κριτήρια και όχι ποσοτικά.
Στο παρακάτω άρθρο επεξηγούμε για ποιο λόγο θα πρέπει η στρατηγική σας στα Social Media να περιλαμβάνει κυρίως ποιοτικά κριτήρια και όχι ποσοτικά.
Η σημασία των followers στο Twitter
Από τα 200 εκατομμύρια των εγγεγραμμένων χρηστών μόνο τα 40 εκατομμύρια είναι ενεργοί χρήστες. Οι περισσότεροι απλά ανοίγουν ένα λογαριασμό στο Twitter για τον άλφα βήτα λόγο και τον αφήνουν εκεί να υπάρχει. Μετά από λίγο καιρό ξεχνάνε εντελώς και τα στοιχεία τους και ξαναγράφονται. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε πολλαπλούς λογαριασμούς ανά χρήστη.
Το ίδιο πράγμα αλλά για διαφορετικό λόγο κάνουν και οι εταιρίες. Οι εταιρίες ευελπιστούν ότι έτσι θα εισακουστούν περισσότερο. Και τελικά όλο αυτό που δημιουργείται είναι πολλά μηνύματα χωρίς όμως ανταπόκριση.
Δεν είναι λοιπόν όλοι οι followers ίσοι. Και είναι σαφώς προτιμότερο να έχεις 100 αληθινούς και ενεργούς followers παρά 10.000 followers “φαντάσματα”. Είναι προτιμότερο να μιλάς σε 10 που σε ακούνε παρά σε 1.000 που δεν υπάρχουν.
Η σημασία των likes στο Facebook
Μια παρόμοια ιστορία αφορά και το Facebook. Εκατομμύρια χρηστών με πολλαπλά προφίλ που κάνουν την παρουσία τους αισθητή κάνοντας like παντού. Και οι εταιρίες χαίρονται που μάζεψαν likes στο fan page τους αλλά δεν βλέπουν ότι πίσω από αυτά 10.000 likes τελικά μπορεί να κρύβονται μόνο 100 αληθινοί άνθρωποι. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε τα που κυκλοφορούν sites που πουλάνε likes!
Μην θαμπώνεστε λοιπόν από τα νούμερα. Δείτε πίσω από αυτά και αξιολογείστε την ποιότητα του κοινού σας. Είναι προτιμότερο να κάνουν like το post σας οι σωστοί άνθρωποι γιατί αυτοί θα διαδώσουν το μήνυμα σας και θα πλησιάσετε το στόχο σας. Από την άλλη τι νόημα έχει να αγοράσετε μια λίστα με 10.000 likes από την Ινδία για την προώθηση ενός ελληνικού προϊόντος ή υπηρεσίας;
Αν θέλετε μια επιτυχημένη στρατηγική στα Social Media βρείτε τρόπους να κάνετε διάλογο με το κοινό σας, να τους κεντρίσετε το ενδιαφέρον και να τους διατηρήσετε ενεργό. Κανένας δεν αμφισβητεί ότι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να έχουν μεγαλύτερο impact. Όμως μην πέφτετε σε «εύκολες» λύσεις και αγορασμένους χρήστες γιατί δεν έχουν τίποτα να δώσουν στην επιχείρηση σας.
[πηγή: gugoo.gr]
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου