Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Η Apple ερευνά παράπονα χρηστών σχετικά με τη «φτωχή» αυτονομία του iPhone 4S

Σύμφωνα με όσα γράφει η Guardianμηχανικοί της Apple έχουν έρθει σε επικοινωνία με κατόχους του iPhone 4S σε μία προσπάθεια να λύσουν προβλήματα που έχουν εντοπιστεί στην αυτονομία της μπαταρίας της νέας συσκευής της αμερικανικής εταιρείας.



Αυτό έγινε καθώς πολλοί πρώιμοι χρήστες του iPhone 4S έχουν διαμαρτυρηθεί στην Apple αναφέροντας δραματική πτώσηστη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα. Όσο και αν το hardware και το software που ενσωματώνει το νέο κινητό της Apple είναι λογικό να μειώνουν τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας του,  φαίνεται πως η τόση μεγάλη διαφορά στην αυτονομία του είναι, σε πολλές περιπτώσεις, ανεξήγητη. Χρήστης, μάλιστα, της συσκευής που επικοινώνησε με τη Guardian, ανέφερε απώλεια ισχύος της μπαταρίας του κινητού του έως και 10% ανά ώρα, ενώ ο ίδιος σημείωσε ότι, ακόμη κι όταν απεγκατέστησε εφαρμογές, ώστε να μην επιβαρύνουν την αυτονομία της συσκευής, αυτή παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα.

Ο ίδιος σημειώνει ότι, μετά τα παράπονά του στο βρετανικό μέσο, δέχτηκε μία κλήση από έναν μηχανικό της Apple που τον ενημέρωσε ότι διάβασε όσα δήλωσε στη Guardian και επικοινώνησε μαζί του σχετικά με το πρόβλημα. Του έκανε αρκετές ερωτήσεις σχετικές με τη χρήση του κινητού του, ενώ του ζήτησε να εγκαταστήσει σε αυτό ένα αρχείο και, στη συνέχεια, αφού κάνει κάποιες δοκιμές, να τον ξανακαλέσει ώστε να τον ενημερώσει για τα στοιχεία που προέκυψαν από αυτές… Ο μηχανικός της αμερικανικής εταιρείας ήταν, όπως λέει ο χρήστης του iPhone 4S, ιδιαίτερα εξυπηρετικός και απολογητικός.
Το θέμα έχει προκαλέσει συζητήσεις σε forum της Apple και μάλλον νέους πονοκεφάλους στην αμερικανική εταιρεία, που, μετά τα προβλήματα λήψης του iPhone 4 -τα οποία επέλυσε στο νέο μοντέλο- έρχεται να αντιμετωπίσει ένα καινούριο ζήτημα στην τελευταία της συσκευή…

[πηγή: Digitallife]

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου